![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, du Peter, orättvist är väl ordet...
Vad gäller min sanna natur ... Jag har periodvis i livet varit mer politiskt korrekt och sympatiserat med det feministiska synsättet , om också mest för mig själv. Man blir lite avskavd med åren, åsikter rundas av, ideal bleknar, ideologier känns mindre viktiga. Ögongodis är ju precis vad det är: inget man verkligen behöver, vill ha eller kan få... Inre kvalitéer är förstås viktigare. Hur skulle världen se ut om bara dom snygga, starka, friska, rika, intelligenta, driftiga, vältaliga skulle räknas? Så trösta dig Peter. Men man kan väl inte finna något trevligare att titta på än friska och välväxta unga personer ? |
|
||||
|
||||
![]()
Du är så härlig Monica!
Att avslöja lite av de innersta tankarna behöver ju inte betyda mer än det som är #avslöjat#. Tack för att du delar med dig. Själv skall jag o min man till bl.a. Kalymnos i augusti/september, kanske vi ses på något fik!? Tack för info om Båtar till Astypalea. |
|
||||
|
||||
![]()
KR, alla har vi en fasad vi visar och en annan som vi ser själva, från insidan ,så att säga.
Jag skickar mitt mobilnr i PM, ring mig för en fikaträff när ni finns i närheten! |
|
||||
|
||||
![]()
Ögongodis är aldrig fel för oss gamlingar heller
![]() ![]() Riitta ![]() |
|
||||
|
||||
![]()