![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Jag har hittat tråden som slutade med avstängningen, så nu fattar jag inläggen angående personangrepp o s v. (Jag börjar hitta logiken i Kalimeras upplägg. Det är lite mycket och rörigt i början.)
Jag tycker som flera andra, att det inte var Peter och Seukel som stod för otrevligheterna. Seukels farhågor blev väl dramatiska... Allt behöver man ju inte dela med sig av, såvida det inte skulle gagna någon, men här gällde väl motsatsen. Jag skrev i en annan tråd om att mina grekiska vänner skäller på mig i telefon av pur frustration. Jag hoppas att inte jag bidrog till någon form av skrämsel med det. Jag tror inte någon av mina vänner eller någon annan grek heller för den delen, skulle börja skrika åt turister, utan jag blir måltavla för att jag ses som en syster och en sådan kan man projicera vad som helst på med hög volym (särskilt när det gäller ekonomiska spörsmål, som sagt). Grekisk kärlek har sina sidor. Men den är go' att ha! (Skulle vilja klämma i med en liten leende blinkande figur här, men jag vet inte hur man får fram dem. Å andra sidan är de rätt så tråkiga...) |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Mitt inlägg i frågan "dött forum?" är väl kort och gott att det är upp till oss medlemmar att hålla forumet levande. Jag är kanske naiv och blåögd men i grunden fyller det en funktion för oss själva. Alla forum oavsett vad de riktar sig mot för intressen har förmodligen sina dalar och toppar men jag kommer att vara kalimera trogen och fortsätta gissa på bildgåtor, svara på inlägg där jag kan bidra, berätta om resor och bara läsa vad andra har för planer! Leve Kalimera ![]() /Göran |
![]() |
|
|