![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hade gärna velat köpa cd med mysig bosoki låtar (nog felstavat).
Har fått 2 fina cd skivor med Anastassia samt Marinella från riktiga hjärtevänner från Kalimera. Ni är guld värda ![]() Har spelat dem om och om igen flera gånger och minns hur lägligt dem hann hem till mig. Tycker bosoki är så vackert och typiskt grekiskt ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har bara 4 instrumentala cd här ute på skäret, varav en är enbart bouzouki. Ska lyssna på dom imorgon.
Kanske vi fixar någon till dig. Men abstinensen brukar väl bli stor när man lyssnar på den musiken? Lyckligvis har VI bara drygt 2 veckor kvar till Dodekaneserna, Birgitta. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Åh är det dags igen för er att få åka till Grekland. ![]() Ja där ser man , lyckans er. Men hm vi har något stort på gång men kan ej boka i nu. Längtar till nästa vecka för då smäller det högt i taket ![]() Ringde ju dit en dag men han som tog i mot pratade ej skånska så han fattade ej va jag sa. Det var en från Stockholm ( inget ont om er) . Nästa gång jag ringde var det en från Dalarna samt båda förstod ![]() Birgitta Vi fem skall komma i väg 2012 !!! |
|
||||
|
||||
![]()
Den här underbara låten samt ja gissa VART som blir vår 2012 om allt går väl
![]() http://www.youtube.com/watch?v=_j81D0auDQ0 Lyssna och njut ![]() Birgitta |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas ni kommer till Parga nästa år! Visst ser det lockande ut. Ojoj, inte har jag varit där heller...
![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Det finns mycket bra grekisk musik på Spotify.
|
|
||||
|
||||
![]()
Ok det var bra
![]() Tack Birgitta |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det finaste var nästan att det var min kära man som hittade just Parga ![]() Birgitta |
![]() |
|
|