![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Min favorit är Faros!
![]() Pyttan |
|
||||
|
||||
![]()
Bästa Greken i stan är Dionysos...på Bondegatan
![]() Camilla |
|
||||
|
||||
![]()
Blir det på Söder kan vi troligtvis komma. Taxi till Sumpan är inte att tänka på, då blir det inga pengar över till mat.
![]() ![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
...jag minnns träffen hemma hos Karin....
![]() Mikke |
|
||||
|
||||
![]()
Jo, vi hade inte mindre än tre knytisar hemma hos oss. Kul var det! Mycket folk och ännu mer mat.
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Eftersom vi har haft en träff på Faros så röstar jag på Dionysos eller Esperia. (Och då kan också Karin komma
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Faros är bra men vi är inte främmande för nåt annat..../Phia o Tony
|
|
||||
|
||||
![]()
Så finns någon frivillig att hålla i detta?
|
|
|||
|
|||
![]()
Ok,,vad tycker Ni om Faros 19 november ca 17,,,,kan kolla med restaurangen...men vill gärna ha en intresseanmälan,,,/Phia
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja Frappe, Phia har gett förslaget nu. Så kom igen nu alla trevliga noll-åttor med omnejd!!!!
Det skulle var ett nöje att träffa er på Faros den 19 november. Jag har för tillfälligt rymt Umeå just den veckan och befinner mig i Storstockholm. Att träffa Kalimeravänner skulle jag se fram emot. Sörlänningar och väsrkustbor, inget undantag. Så hör av er nu. Visst vore det härligt att träffas i gemytllg tillvaro tillsammans med likasinnade? Birgitta, som hoppas på gensvar. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kommer gärna till Faros den 19 november och träffar er andra trevliga kalimeror! Det är flera år sedan vi hade en kalimerafest i Stockholm.
(Om vi blir riktigt många den här gången, kan väl plan B vara Kamarina, som har större lokaler.) |
|
|||
|
|||
![]()
Vi kommer!!
![]() ![]() BoCina |
|
||||
|
||||
![]()
Jodå, om inget oförutsett inträffar bör vi också kunna komma! Jösses, Phia och Birgitta har jag inte träffat sedan träffen i Uppsala 2003...
Karin |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kommer gärna till Faros den 19 nov!
![]() Pyttan |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kommer också gärna till Faros den 19:e!
![]() IngegerdN |
|
||||
|
||||
![]()
Jag kommer troligen också.
Jag är ju tillfällig Stockholmare och trivs alldeles förträffligt ![]() Lena, göteborgare sen barnsben |
|
||||
|
||||
![]()
Då får ni ha så trevligt, kan tyvärr inte den 19 Nov ska på 70 tal Disco fest...oj oj
![]() Camilla |
|
|||
|
|||
![]()
Jag kommer sannolikt också. Resor i arbetet har tagit tid i anspråk senaste tiden...
|
|
||||
|
||||
![]()
Om någon har en soffa/säng över kommer jag också!
Gunilla |
![]() |
|
|