|  | 
|  | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Kalimeraträff i Chania den 4 januari Citat: 
 Är det inte fantastiskt att vi nu är 19 personer som gärna kan o vill ses på Mauro Provato (Svarta Fåret) för en Kalimeraträff mitt i vintern på Kreta?? Yanna IngegerdN BoCina (2 st) Wardakis Kickie Arne & Birgitta Mats & Helén Per & Birgitta Lugnagatan Jan & Birgitta Hans & Berit Maud & Conny Yanna | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
  Det är bara att gratulera alla er som kan vara med. Önskar jag också kunde komma.   | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Kalimeraträff i Chania den 4 januari 

Mats o jag har inte träffat någon av er "live" ännu, så det ska bli riktigt kul.Vi har aldrig besökt Chania, fastän vi varit på Kreta sedan många år tillbaka...men nu har vi bokat in oss en natt på hotel Belmondo som ska ligga i gamla stan.Någon som vet om det ligger i närheten av Svarta Fåret? Hälsar Mats o Helen   | 
| 

| |||
| 
 | |||

Hotellet tror jag ligger i hamnen .max 10 min promenad .Men Wardakis ska ha uppsaml.vid kyrkan ,torget .vid Chalidon,den gatan leder ner till hamnen .15 min innan vi skall träffas.
		 | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
  /Wolfen   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
  Yanna | 
| 

| |||
| 
 | |||
 Hoppas att det blir tradition för jag lurar starkt på att bo hela första månaden som passionär på Kreta  (Januari 2013) Fröet är sått och nu ska bara maken bearbetas, men han brukar inte vara så svårövertalad! Lissi | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Kul med mötet Anna och jag vill också anmäla oss så nu är vi 21. ser fram mot att träffa så många Kalimera folk. Anna & Olle | 
| 

| |||
| 
 | |||

Tack Jan C, då hittar vi säkert, hälsar Mats o Helen   | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Liiiiite avundsjuk......... /Lena | 
| 

| ||||
| 
 | ||||

Hmmm...jag är inte lite avundsjuk   Hade det funnits direktflyg skulle jag ha övervägt det faktiskt   Malin | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Kalimeraträff i Chania den 4 januari  Det vore skönt att vara på rätt ställe..än hemma i ett snöigt Luleå...hoppas lära känna lite olika människor här för att få veta mer om "vinterboende"på Kreta..gillar egentligen bäst då det är som varmast... | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
   | 
|  | 
| 
 |  |