Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Fastlandet > Aten, Pireus & Rafina

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2005-12-01, 11:05
Sole Sole är inte uppkopplad

Reg.datum: nov 2005
Standard Sv: Athen og måske Egina i december

Janne: Ja, Kea lyder nu stadig som et godt alternativ til Egina, som sagt tror jeg først, jeg ta'r beslutningen, når jeg er i Athen... hvem ved, måske bliver jeg bare i Athen alle 5 dage . Jeg har skrevet tlf nr ned til hotellet, som du anbefaler, så kan jeg ringe fra Athen, og jeg har taget et print af bådtiderne fra Lavrio om søndagen. Så mangler jeg bare at finde ud af hvor ofte bussen kører fra Athen, men det finder jeg ud af, når jeg er der. Hvis det bliver til noget med Kea, så vil jeg meget gerne fortælle om det, når jeg er tilbage.

Ermopoulis på Syros er ihvertfald ikke særlig turistet, når man kommer væk fra havnen, og det var en dejlig oplevelse, både at kunne opleve det mange af os nordboere søger: sol, varme og strand og så samtidig opleve noget, der virkede "rigtig" græsk, altså selve byen.

Delfi: Tak skal du ha', jeg er HELT sikker på, at jeg får en fantastisk tur, jeg rejser alene denne gang, men det nyder jeg meget, så jeg glæder mig helt fantastisk meget. Skal hjem og pakke i eftermiddag, og så bare være i Kastrup kl. 8:30 i morgen tidlig
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 11:35.