Janne: Ja, Kea lyder nu stadig som et godt alternativ til Egina, som sagt tror jeg først, jeg ta'r beslutningen, når jeg er i Athen... hvem ved, måske bliver jeg bare i Athen alle 5 dage

. Jeg har skrevet tlf nr ned til hotellet, som du anbefaler, så kan jeg ringe fra Athen, og jeg har taget et print af bådtiderne fra Lavrio om søndagen. Så mangler jeg bare at finde ud af hvor ofte bussen kører fra Athen, men det finder jeg ud af, når jeg er der. Hvis det bliver til noget med Kea, så vil jeg meget gerne fortælle om det, når jeg er tilbage.
Ermopoulis på Syros er ihvertfald ikke særlig turistet, når man kommer væk fra havnen, og det var en dejlig oplevelse, både at kunne opleve det mange af os nordboere søger: sol, varme og strand og så samtidig opleve noget, der virkede "rigtig" græsk, altså selve byen.
Delfi: Tak skal du ha', jeg er HELT sikker på, at jeg får en fantastisk tur, jeg rejser alene denne gang, men det nyder jeg meget, så jeg glæder mig helt fantastisk meget. Skal hjem og pakke i eftermiddag, og så bare være i Kastrup kl. 8:30 i morgen tidlig