![]() |
|
Visa resultat för omröstning: Ska du resa till Grekland i år? | |||
Ja, jag har redan bokat. |
![]() ![]() ![]() ![]() |
165 | 61.80% |
Ja, jag ska boka senare. |
64 | 23.97% |
Nej, jag väljer något annat land. |
7 | 2.62% |
Nej, jag ska stanna hemma i år. |
5 | 1.87% |
Vet inte. |
18 | 6.74% |
Jag bor i Grekland. |
8 | 3.00% |
Antal röster: 267. Du får inte rösta i den här omröstningen |
![]() |
|
Ämnesverktyg | Visningsalternativ |
|
||||
|
||||
![]()
Självklart blir det Grekland! 3 veckor med start den 10:e juli. Skiathos, Alonissos och Skopelos ska avnjutas. Längtar!
|
||||
|
||||
![]()
Ja Milos blir det för oss också,men våran ö-luff utgår från Aten.
/Susanne |
|
||||
|
||||
![]()
Sitter och filar på våran 4v luff 1-29/9. 2011 så mellanlandade vi med båt två dagar på Syros för vidare resa till Ikaria.
I år blir det samma resa med då till Fourni men vi tänker ge Syros en bättre chans och ta 5-6 nätter där. Sikinos står också på önskelista, får se hur det passar med båtar när vi är tillbaka på Syros efter Fourni. Skulle också vilja besöka Ios igen, då mest för att träffa Frank och Dimitra på Island House, lunch på Drakos Fish Taverna och en middag på Mills. Iraklia skulle också besökas och då bara för att pricka av ytterligare en ö. Hur som helst så kommer vi avsluta på Naxos 19-28/9 för att där möta upp äldsta sonen med fru, barn och svärmor, ser verkligen fram emot det Planering och hur det blir brukar inte överrenstämma men det är väl det som är tjusningen med att öluffa ![]() //Berra |
|
||||
|
||||
![]()
Ja såklart blir det Grekland i år igen! Svårt att hålla mig därifrån ju.. En vecka på Naxos i juli och en vecka till obestämt mål i slutet av sommaren ( äldste sonen har vunnit resa och bjuder med sin mor). Båda resorna blir charter..Tycker det blir bäst när det bara handlar om en enstaka vecka. Nästa års färd planeras lite smått redan. Då fyller jag jämna år och skall försöka vara borta flera flera veckor, så en luff av något slag tror jag att det måste bli.
56 dagar kvar till Naxos...Läääängtar!! |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir Kykladerna i september. Vi maxar vår föräldraledighet och drar iväg med vår ettåring medan vi har gott om f-dagar kvar! Troligtvis åker vi till Naxos och Koufonissi efter tips som jag fått här i forumet.
![]() Ska även till Cypern i juni men jag vet inte om det riktigt räknas. Vi ska ju till den grekiska delen men den känns nästan mer brittisk än grekisk/cypriotisk ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jo visst här vi bokat. Tre veckor på Thassos blir det i år. Längtar å hoppas att inga oövervinnerliga hinder läggs i vägen.
|
|
||||
|
||||
![]()
Woopphidoop, 1 månad kvar imorgon
![]() /Iraklia - Kimolos - Sifnos |
|
|||
|
|||
![]()
En månad kvar idag
![]() Schinoussa, Folegandros, Anafi, Amorgos, Kimolos ![]() Pyttan |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi tar Artemis, även om det gav oss nån dag mindre än beräknat på Iraklia... Har du varit på Schinnousa förut? Åååh, kommer sakna Anafi tho |
|
|||
|
|||
![]()
Para poli:
Amorgos till Kimolos? Fortfarande går jag och hoppas på en helt ny drömrutt, med Kornais direkt till Kimolos ![]() Näe skämt åsido, jag har luskat ut att man kan byta båt på Folegandros ![]() Men man vet aldrig riktigt vad som händer, vad det blir för rutt eller ö. Jag har varit på Schinoussa 2 x 1 vecka förut ![]() Pyttan |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
23,8 grader i Gävle i maj kl 19, det får Greklandstarmen att kittla till lite extra ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Jag vet inte om du är ironisk, men jag känner att ju finare väder vi har här hemma ju mer längtar jag till Grekland, mer vill mer ha ![]() Helén- som nöjer mig med 17° kl 21 ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Grekland såklart i sommar med!!
![]() Korfu en vecka i juli Karpathos en vecka i september Härligt!! |
|
||||
|
||||
![]()
Är på Kreta sedan den 2 juni och räknar med att bli kvar åtminstone en bra bit in i juli, kanske hela juli pch lite till... Grekland och Kreta är det självklara valet!
![]() September-oktober på Kreta är också ett måste!! |
|
|||
|
|||
![]()
Firat 35 årig bröllopsdag med att köpa 2 flygbiljetter "hem" till Grekland! Har rest 15 ggr tidgare till Naxos och nu är det dax igen!
|
|
||||
|
||||
![]()
Reser för första gången till Grekland Kreta och Kato Stalos i slutet på augusti 2 veckor...Verkar som att det finns stora möjligheter att bli riktigt "biten" på Grekland med tanke på alla härliga kommentarer på detta forum...
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Självklart ska vi åka till Grekland i år! :-)
Vi åker den 9:e juli till Leros, vår favoritö. Scootra runt, sola, bada, snorkla. Njuta av den goda maten, och ta ett glas och betrakta solnedgången. Ska bli härligt! ![]() 13 dagar kvar! ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() I all välmening; - Du glömmer väl inte att växla pengar på Forex innan resan ![]() ![]() ![]() Glöm ej diskkudden heller ![]() //Conny ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Blev inget av IOS/Naxos i juni. Det blev Kreta i maj. Och nu blir det Kreta i september -17 dagar ![]() ![]() |
![]() |
|
|