![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Finns i alla välsorterade grekiska mataffärer. Jag brukar bara handla det bästa när jag matar katter i Grekland. Priset har jag ingen aning om det brukar jag inte fundera över så mycket. Blir kanske annorlunda vid en långtidsvistelse.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Vore kul att få lite koll på priserna efter som vi ska bosätta oss där.
Kind regard Misja |
|
||||
|
||||
![]()
Whiskas kring en euro. Billigare sorter från 60 lepta.
Torrfoder 20-25 euro för 20-kg-säckar Självklart köper ni det ni vill till er katt. Jag, som utfordrar många, köper oftast hundmat i kiloburkar för 1 euro och katterna äter det precis lika gärna. Sen får vi, eller köper, ofta småfisk från fiskhandlare , detta kokar man någon minut och blandar med ris eller spagetti eller kritharaki. Jubel i kattkolonin. Just nu småbråkar de över en långpanna med kokt muräna och ris. Sand har jag ingen koll på eftersom vi har utekatter och prima områden att krafsa i- även om min man inte är så förtjust i att kratta bort sånt de lämnar på gårdsplanen. |
|
||||
|
||||
![]()
Våran katt är en Russian Blue som vi hatt i 2 år nu. Vi fick honom av en äldre dam och han är inne katt och väldigt tillgiven och en ensamkatt som inte vill ha andra. vi hadde 2 stycken först då vi fick 2 katter av damen men sen märkte vi att han ville vara själv och vart mera hemtam då med bara oss.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Whiskas finns bla på A/B Vasilopoulos.
yvonne |
|
||||
|
||||