|
||||
|
||||
Sv: Flyttar till Kos
Jag önskar verkligen er all lycka med Kos flytten.
Det är inte utan att jag blir inspirerad. // KR |
|
||||
|
||||
Javisst är det så! Det är helt underbart att förverkliga sina drömmar! Lycka till med passionärslivet på Kos, Evakarin!
Yanna - passionär i Rethymno, Kreta |
|
||||
|
||||
Hej EvaKarin!
Oh va roligt att höra att ni flyttar till Kos och jag önskar er lycka till!! Denna underbara ö med alla goa människor och mysiga ställen. Lova att uppdatera oss hur ni har det. Var bor ni nånstans? Kanske vi har möjlighet att träffas nästa gång jag kommer. Tyvärr blev det inget alls under 2011, jag som brukar vara där 2 ggr per år annars. Så nästa gång jag kommer blir det 30:e gången för mig inkl. 3 månader som jag själv bodde där -88, min bästa tid Jag passar på att önska er alla en God Jul och Ett Gott Nytt År och tack Janne för en bra och alltid trevlig hemsida. Har dessvärre varit lite dålig med att besöka den på sistone. Julkram från Suzanna |
|
|||
|
|||
Citat:
|
|
||||
|
||||
Kalimera!
Låter jättebra och det ska bli spännande att få läsa sen när ni kommit iordning. Ha en trevlig resa och vi ses och hörs! GOD JUL !!! |
|
|||
|
|||
Vad härligt att förverkliga sina drömmar!! Kos är min absoluta favoritö också, det finns så mycket mer än festande som många förknippar den med! Det är min dröm att ha ett litet hus eller lägenhet där
|
|
|