![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Taxi från flygplatsen till hamnen kostar inte 50 utan ca 20 euros, men som Janérik säger, gör upp om priset före resan!
Jag tror inte ni behöver boka på Paros men vill ni vara helt säkra så skulle jag ringa upp hotellet istället och försöka få till ett bättre pris än om ni bokar on-line! Ingela |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Mvh Janérik |
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker från Kastrup, inte från Landvätter... Kan man slå ihjäl de timmarna i hamnen innan båten går...? Man blir så himla glad för alla svar här! Stort tack!
|
|
|||
|
|||
![]()
Hamnen är inte så kul kan jag säga.. Ta bussen till Fira eller Kamari. Fira är staden där kan ni gå runt och titta..Kamari kan ni bada.
|
|
|||
|
|||
![]()
Hinner man in till Fira el Kamari när vi landar 11.30 o båten går 15.45? Vi har inte köpt båtbiljetter så det måste vi också fixa.
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Havnebussen kører fra Fira 1 - 1½ time før færgen sejler. |
|
|||
|
|||
![]()
Ja du hinner in till Fira..
Och jag landar 20min senare 12:50 ![]() Men jag ska till Kamari hotellet hämtar mig... Ha en god vistelse... MVH Henrik |
|
|||
|
|||
![]()
Här är Taxi Santorinis egen hemsida. Det står att priserna är från 2011 men de gäller fortfarande, jag ringde och kollade! http://www.santorini-taxi.gr/index.p...d=22&Itemid=29
Ingela |
|
||||
|
||||
![]()
Bodde aldrig nån natt i Oia, men trivdes bra i Firostefani på Kafieris blue studios.
10 min prommis till Fira men ändå lugnt o skönt Var runt endel och tittade och fick priser på ställen från 80E/natt till 650E/natt |
![]() |
|
|