![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Så tråkigt Birgitta!
Hoppas du snart blir frisk och inom en snar framtid får åka till Grekland. Som någon skrev tidigare - det är SÅ mycket bättre att vara hemma om man är sjuk...... Det går fler resor till Grekland.....men just nu känns det kanske inte så, men mina tankar går till dig. |
|
||||
|
||||
![]()
Fy, vad tråkigt Birgitta!!! Jag förstår att du är ledsen.
Men hälsan måste ju gå före och Parga ligger som sagt kvar. Krya på dig! /Katta |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hälsar från Birgitta när jag har läst upp dessa hälsningar på telefon, då säger hon vad härligt att ni tänker på mej, det värmer men jag kämpar på för att komma till Grekland. Det komiska är att en av läkarna här är en grek och han sa att jag ska skynda mej att göra dej frisk så att du kan komma iväg igen. Alla vet hur sjukhusmat smakar så uppskattningen blev extra stor när Bengt kom med grekisk sallad till mej. Kram från sjukhussängen. Birgitta
|
|
|||
|
|||
![]()
Din stackare....hoppas du blir bättre snart...kram
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Men din stackare...du som hade längtat o sett fram emot resan så..lider med dig. Hoppas du är på bättringsvägen nu och kryar på dig. Törs jag säga att jag reser nu på lördag - hemåt sen i oktober - ska "njuta" för dig oxå när jag hamnar i Parga...kanske vinka i "webkameran" oxå till sjuklingen...
![]() Sköt om dig, och som alla sagt..Parga finns kvar ![]() Kramar Katarina |
![]() |
|
|