![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Låter bra med temperaturen på Tilos. Vilken fin avskedsgåva ni fick! Förresten har ni haft några besvär av mygg under er vistelse? mvh Sunny12 ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Låter härligt, men jag brukar ju dra med mig dåligt väder till Grekland så jag säger bara:Synd om er som åker till Tilos samtidigt
![]() ![]() Själv njuter jag lika bra oavsett väder, men visst vill jag ha fint väder på vandringarna.....de blir härligare då även om jag vandrar även i regn. Lite lagom sensommarväder vore fint! ![]() ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Inte åker jag till Grekland för att jag gillar regn och kall temperatur iallafall, det har vi ju fått uppleva hela sommaren här i Sverige! Nu behöver man ladda batterierna för den långa vintern som är i antågande! Visst är det skönt med lite svalka emellanåt på semestern och lite dugg-regn kan jag stå ut med. ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag åker inte heller till Grekland för att få regn, men eftersom jag åker till Grekland i september eller oktober varje år så får jag vara beredd på att det kan regna och då ser jag till att njuta i alla fall!! Som 2009 i oktober då det regnade kopiöst på min Tinosresa 5 dagar av 7. Det blev ändå en jättejättemysig resa....
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
En del myggbett har det blivit trots maskin i väggen. Men inte så farligt som det brukar kunna vara på en del öar.
Jag tror det goda vädret håller i sig. Tilos ligger ju rätt lång söderut och nog har det varit varmare än normalt när vi brukar åka i September. Jag snackar med vädergudarna innan jag åker så solen och värmen stannar kvar ![]() Flaskan vin vi fick var verkligen trevlig. Med tanke på mannen bakom den så känns det speciellt. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sen är jag en sol-älskare, då mår jag bäst! ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Ja tack snacka gärna med vädergudarna och be dom spara lite värme till oss som ska dit snart! ![]() ![]() |
![]() |
|
|