![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Siktar på en vecka på Antiparos, men det krävs en kraftig sänkning av biljettpriserna om den skall bli av, årets stora resa blir istället till Kalifornien i december.
Det känns i grektarmen att vi inte varit iväg, vad hände med sommaren? ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Hej!
Klart att vi åker till Grekland nu i höst. Det blir 2 veckor i slutet på september. resan blir av till Thassos. Ser så fram mot den. Njuta av värmen,maten, människorna och de goda vinerna. men för att inte glömma den härliga naturen. ha det så gott alla ni. mvh/ HELEN ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Snart er det også min tur
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Yes,yes. En vecka til kreta i oktober
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tre veckor i september/oktober.
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vi drar till Kreta en vecka i september. Första flygresan med barn!
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker till Kreta/Chania d 19 sept och hyrbil beställd från flygplatsen. Boende de första nätterna är bokade i Agii Apostoli, sedan blir det troligen Paleochora och någon/några andra platser på sydkusten innan hemresan d 5/10.
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi far hem till Kreta den 25 augusti.
|
|
|||
|
|||
![]()
Etter 4 uker på Kalymnos i sommer, som gikk altfor fort, må jeg ned en tur i høst også. Reiser dit 2 siste ukene i oktober. Lengter mye allerede.............
|
|
|||
|
|||
![]()
Vi åker 27 september till Agia marina -Kreta en vecka.Fick inte till någon höstresa ifjol men iår....vi längtar!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja då, det blir Georgioupoli 6-13 sept med maken, två av tre barn, svärson och dotterdotter
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kalimera på er alla.
Här sitter jag och längtar tills vi ska åka till Thassos i mitten på september. Vi blir där i 2v. Det ska bli helt underbart. Snart så börjas det att planeras. Skulle vara skoj och veta om det är flera som åker till Thassos samtidigt. Vi åker den 19 och kommer hem den 3okt. Vi ska bo i Skala Prinou. Ha det så gott alla ni. Mvh/ Helen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Planen är att fara 1 vecka den 15/9, men än så länge är resorna för dyra anser jag....men till grekland måååste jag! :-)
|
|
|||
|
|||
![]()
En vecka i september/oktober
Parga, Samos eller Kreta |
|
|||
|
|||
![]()
Bokat en vecka till Parga!
![]() Hoppas solen inte tagit slut..... resorna gör det nog |
|
||||
|
||||
![]()
Efter 14 härliga veckor på Kreta längtade jag tillbaka igen, till mitt andra hem. Hittade så en flygstol med Apollo för 498 kr (enkel väg) och kunde inte motstå den! Den 4 oktober bär det alltså av till Kreta och Rethymno igen. Det blir fjärde resan i år...
Senast redigerad av IngegerdN den 2012-09-20 klockan 17:53. Anledning: Omformulering. |
|
||||
|
||||
![]()
Jo det priset kan man stå ut med , men hemresan ? Vad kostar den ? Och hur och med vilket flygbolag bokar man ? Hittar inga med någorlunda priser !
![]() / Tom |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Ha det bra! Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat: