![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack alla för era svar!
Hoppas att jag inte sårar någon om jag inte spontant känner för just er favoritö. Om Hydra räknas som en dyr ö blir jag genast tveksam. Om Adamas på Milos trots all har charm så kanske Milos. Är bohusläning och älskar klippor (och har svårt för sand). Lesvos, helt ny för mig. Likaså Kreta. Så Kreta är inte bara en remsa med hotellkomplex och pooler? (Förlåt om jag låter fördomsfull). Amorgos, är det inte väldigt mycket svenskar där? |
|
||||
|
||||
![]()
Jag tycker inte att Hydra är så dyrt. Priser på restauranger är ungefär samma som på många andra öar. Däremot upplever jag boendet som dyrare på Hydra. Hydra stad tycker jag är en av de vackraste i hela övärlden. Det jag gillar mest med Hydra är att där är så tyst eftersom all motortrafik är förbjuden, även mopeder. (Det finns två eller tre sopbilar.)
Citat:
Citat:
Har du kollat in Tilos? Finns ingen stad att strosa runt i, men allt annat stämmer på dina önskemål. |
|
|||
|
|||
![]()
Magkänslan har sagt sitt. Det blir Ikaria och Fourni som jag kommer att drömma om att besöka. Jag föll för naturen och stillheten.
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
![]() |
|
|