Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Ordet är fritt > Om Forumet

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2013-06-20, 15:01
Rasmuss avatar
Rasmus Rasmus är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Forumdesign

Citat:
Ursprungligen postat av Kalimera Visa inlägg
Det finns en modernare version av forumet, med kopplingar till sociala medier, och anpassad för mobiler och paddor, plus en massa annan lull-lull...
Gudarna förbjude.
Låt något i denna ständigt uppgraderande och uppdaterande, ständigt snabbare föränderliga värld, bli som det just nu är.
Med alla appar, paddor och smarta telefoner (som nu snart har alla funktioner som finns, förutom att de inte går att ringa med) som vi begåvas med, så tycker jag personligen att det är en lisa att efter middagen sjunka ner framför vår gamla stationära dator och logga in på Kalimera.
Det ser ut som det ska/brukar och det känns hemvant och tryggt.
Jag vet hur och var jag ska hitta det jag för tillfället söker. Gött.
Ni kan ju jämföra med hur våra kära dagstidningars hemsidor såg ut för en tre, fyra år sedan med hur de ser ut idag.
All utveckling är inte av 100% godo.
Inte av ondo heller, men det finns ju milsvida skillnader mellan svart och vitt, eller...?
Själv är jag helt nöjd med nuvarande design av Kalimerasajten.
Andra tycker uppenbarligen annorlunda, men varför ska jag ha Kalimera i min smarta telefon?
Finns det något roligare än att äntra ett stökigt internetcafé på någon trevlig ö i Grekland, beställa en frappé, och sedan på en antik burk (senast uppgraderad 2012) logga in på Kalimera och sakta, sakta, se förstasidan dyka upp...?
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 23:15.