![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
SÅ här säger han: "Asked if Ryanair would consider charging for hand luggage, Mr O'Leary said: At some point in the future I think it's likely that airlines will do it but I can't get my head round how you would do it. I think it's unlikely that we will do it."
I min bok betyder "unlikely" "osannolikt" men du tycker det betyder att "han funderar". Hmmm. Dessutom säger han: "Asked on Wednesday if he was considering reducing the amount of air conditioning on his flights, Mr O'Leary said: "No. Even I would not do that."" Senast redigerad av Bluesea den 2013-08-02 klockan 14:26. |
|
||||
|
||||
![]()
http://www.expressen.se/res/snart-ka...tt-handbagage/
Sorry! Dålig research av blaskan då. Men dom hänvisar till The Independet, och när jag läser det så får jag inte riktigt ihop artikeln i Expressen ![]() "Funderar" gör han ju onekligen iaf... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, vi får väl se vad som händer. I alla fall lyckas han hela tiden på både rubriker och citat - även om en del av de sistnämnda verkar vara felciterade. Men OM han tar bort AC:n blir resan onekligen lite svettigare - även för de som inte lider av flygskräck.
|
![]() |
|
|