![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag gillar Paros mer Antiparos. Bor nästan alltid i Naoussa, som jag tycker är trevligare än exempelvis Parikia. Vill ni ha lugn och ro passar Alyki eller Piso Livadi väldigt bra. Det brukar stå uthyrare i hamnen i Parikia, och jag tror att det gör det även under högsäsong, i alla fall har det gjort det när vi kommit dit i augusti. Ni får förhandla om priset när ni kommer dit. Har ni tur hittar ni rum för 30-40 €.
|
|
|||
|
|||
![]()
Svårt att välja,varför inte tillbringa ett tag på båda öarna,men tror nog att jag skulle bo på Antiparos om jag var tvungen att välja,men kanske inte ...Naoussa är också fint........
![]() Monica ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej! Var i Antiparos, Paros och Naxos för en vecka sedan. Jag skulle välja Naoussa i Paros över antiparos. Naoussa är väldigt mysigt och vi besökte flera fina stränder i närheten...kan ta badbåt från hamnen bara 5 mins över till kolymbythes eller monastiri eller buss till santa maria..finns stränder man kan gå till också. Vi bodde på windmill apartments som jag kan rekommendera. På Antiparos bodde vi på kouros village som var också fin men dyrare. Antiparos var för lugn för oss. Kan hyra en bil eller fyrhjuling och besöka Antiparos över dagen.. Jag tror att ni kan hitta boende för 30-40 euro om ni inte har några stora krav.
|
![]() |
|
|