![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tänk så härligt att vi är så olika. Och så bra för alla tavernaägare, ungkarlar och ungmör att vi har olika smak och tycke. Sofias är den enda taverna i Pigadia som jag med säkerhet inte kommer att besöka.
Men det förringar inte den sköna känslan när man hittar ett favoritställe. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Samma här. En gång, under den allra första resan då vi inte visste bättre. ![]() Karin som har många, många favorittavernor på Karpathos ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ja jag håller med. En gång aldrig mer. Känns som det enda dom vill åt är att få in så många gäster som möjligt under kvällen. Och maten är inte heller god. Tur att det finns så många andra ställen att äta på.
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
På tal om bra restauranger i Pigadia. Jag vet att inte alla tycker som jag, men ett av ställena som jag gillar är Mikes. Eftersom det nu är några år sedan jag var på Karpathos senast (2011) så passar jag på att slänga in en liten fråga.
Det har ju varit bistra tider de senaste åren för många i Grekland. Är det någon som har koll på hur läget är på Mikes numera? Hur har det gått för grabbarna? Är Minos och Manolis kvar? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...ja, om inte minnet sviker mej, så varom igång som vanlit i sep/okt 13, och högst sannolikt erom kvar neja kommer ner om ca 2 vekker....Ska kolla de....
![]() Mikke Senast redigerad av Mikke den 2014-04-05 klockan 02:58. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin som kommer att äta där den 20 juni ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter härligt! Kul att grabbarna är kvar på banan.
![]() |
![]() |
|
|