![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ja, alltså det var ett jordskalv... jag inte bara tror det utan fick det bekräftat av mannen i receptionen... frågade om det skulle komma mer... You never know, sa han då
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
På Kreta var det 5.1 i förrgår, men jag märkte inte av den, men har känt av andra! Det är ofta jordbävningar i Grekland!
|
|
||||
|
||||
![]()
Ni hade en på 3,9 där men inget farligt. Vi lever med jordbävningar året om här..
|
|
||||
|
||||
![]()
Magnitud 4,5 närmare bestämt, men det låter ju inte som ngn större skillnad direkt...
![]() Ja Panakakis, vet att många som befann sig på marknivå nästan inte kände av detta skalv alls... men några våningsplan upp skakade det till rätt så rejält vill jag lova ![]() Simetra ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Länge sen man hörde av dig Yanna!Är allt ok!
|
|
||||
|
||||
![]()
Allt är okey med mig, Annelie! ! Hoppas det är detsamma med dig!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Bra att höra! Här är allt bra också,tycker hösten nästan har kommit.Lite kyligare kvällar redan ;-)
|
|
||||
|
||||
![]()
Det stämmer säkert. Vi upplevde ett litet jordskalv på Lefkas i juni. Det ruskade till ordentligt i huset. Inget ovanligt på dom Joniska öarna
![]() Det starkaste jordskalvet vi känt av var på Santorini 2008. Det var på 6,3. Fast då låg epicentrum vid Rhodos. Deia ![]() |
![]() |
|
|