![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hilsen fra et meget blæsende Nea Chora.
Tre veckor på Kreta går alt for hurtigt og i morgen letter flyet mod København. |
|
||||
|
||||
![]()
Du får återkomma i december-januari då!
Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, det ville være skønt.
![]() |
|
||||
|
||||
![]() |
|
|||
|
|||
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Yipieeeeeee
![]() endast 5300 kr ToR för två personer.Det är väl ett bra pris eller?! Nu ska vi äntligen luffa runt med buss på Kreta,behöver nu tips på boende i Chania/Nea Chora och vart vi ska åka sen?! Vilka härliga "problem"att grunna på. Monica ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men ett tips på ett kanonhotell inne i Chania ska du få...om man vill unna sig något extra i några dagar så är Porto Veneziano något utöver det vanliga. Vi bodde där förra veckan i 3 nätter och det är det bästa jag bott på i Grekland. // Malin |
|
|||
|
|||
![]()
Såg lyxigt värre ut! Vad kostade ett rum där i oktober?
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
80 euro per natt...värt varenda euro
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jo det låter verkligen lyxigt! Fast bor jag/vi så flott så så kan vi inte resa så ofta, men någon natt om man ska fira är det säkert värt! Helt klart!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tipset,är kanske i lyxigaste laget att starta vår tre-veckors resa med,dock som avslutning på en resa skulle jag kanske kunna tänka mig det, ser ju toppenhärligt ut men för mig känns det inte Grekland utan kan vara precis i vilken stad/land som helst.Lite mer spartanskt och inte så lyxiga mjuka sängar det är Grekland för mig
![]() ![]() Tips på boende NeaChora mottages tacksamt. Det är Norwegian vi åker med. Monica ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag rekommenderar Dig att söka på tex booking.com eller Hotels .com Där finns många hotell att välja på.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Har just kommit hem efter 1 veckas boende på Arocaria , ett kanonboende , rum nr 5 eller 6 rek ! Grannen Semili har oxå kanonläge !
Fantastisk utsikt på båda ! / Tom |
|
||||
|
||||
![]()
Håller med Tom!
Birgitta |
|
|||
|
|||
![]()
Är väldig enig med Tom och Yannis
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tips Tom och Birgitta!
Birgitta jag vill bara säga att Arnes och Dina resor på Kreta har inspirerat oss så att det äntligen blir av att luffa runt med buss där.Vi har två veckor för oss själva och tredje veckan strålar vi samman med våra tre barn och deras familjer för att fira min födelsedag.Ser verkligen fram emot detta ![]() Monica ![]() |
![]() |
|
|