![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Honeymoon ligger i Perivolos og IKKE i Perissa..ganske stor forskjell , ikke store avstanden, men området rundt er svært forskjellig...
I Perivolos er det en lang vei langs stranden med barer og restauranter.. + noen hoteller innimellom disse (ingen butikker bortsett fra et par små supermarkeder) Bakenfor denne veien m restaurater og hoteller liggerflere mindre veier.. og en del små kryssende veier...her er det jorder, enkelte små hoteller og private bolighus. Ingen ting å gå å se på om kveldene... Som transferhotell eller overnatting for et par netter er det ok, men en uke hadde ikke jeg orket å bo der..., men vet at andre elsker å bo der så her er smaken forskjellig ![]() ![]() Men personlig ble jeg veldig skuffet etter å ha hørt alle superlativer her i flere år ![]() Så altså...mitt syn kan være noe farget av det. Svømmepasenget er forøvrig så lite at du knapt kan ta tre-fire svømmetak... Men verskapet er det ikke antagelig ikke noe å si på.. det er belligenheten og området rundtjeg ikke likte og følelsen av å sitte på utstilling når man satt på terassen...rett ved veien + at verskapet ikke var veldig imøtekommende til meg, men så de hadde en veldig god tone med enkelte andre. Det er jo ikke noe i veien for å teste en natt ellet to så kan dere jo gjøre opp deres egen mening.. Senast redigerad av Ia den 2014-01-08 klockan 00:02. |
|
|