![]() |
|
#1
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
#2
|
||||
|
||||
![]()
Jag ur minnet återkallar att när vi inhandlade flygstolar av Apollo, då kunde vi läsa att det var ovillkorligt krav på kontakt med Apollos platskontor 72 timmar innan hemresan.
Vi gjorde sålunda och lyfte luren till platskontoret trenne dagar innan hemresan. Förvånad platschef lät förmäla att man lokalt icke fick besked om beräknad avgångstid innan planet lyft från Sverige... Sedan den gången hava vi aldrig mer ringt att meddela vårt intresse av att fara med hem. Vi har nöjt oss med att checka in med vårt bokningsnummer. Arne Errare Humanum Est |
#3
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
#4
|
||||
|
||||
![]()
Det skulle man tro. Men damen i kundeservice mener altså, at det stadig er gældende.
Desværre har jeg ikke gemt betingelserne fra tidligere billetter, så jeg kan se, om det også stod på dem. Hvad har jeg lært? Man skal aldrig læse det med småt ![]() |
![]() |
|
|