![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - tror du skal måle avstanden på nytt ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
När vi bodde i Paleochora var vi och tittade på Relax Apartments and Studios för ett eventuellt framtida besök på orten. Det såg trevligt ut och hade även en pool. Då bodde vi på Haris och badade på Yorgios men rekommenderar det inte om möjlighet till poolhäng är ett kriterium... Yorgios är ett fint hotell men poolen är minimal.... Haris motsvarade inte våra önskemål om bekvämlighet över huvudtaget, men det är en annan historia.
/Outi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Vi bodde første gang på "HARIS" noen netter i april 2007. Så besøkte vi ikke Paleochora igjen før i mai 2011, da bodde vi på "LIBYAN PRINCESS", fordi vår sønn og samboer gjerne ville det! D e r bor ikke vi igjen, selv om vertskapet var veldig serviceinnstilt/trivelig og standarden fhv høy! Vi tilbrakte November 2013 i Paleochora og valgte "HARIS" ![]() Det var ikke hverken pga vertskapet, eller kafeen, selv om Flora er veldig hyggelig ![]() Vår leilighet på Haris var lys ( mange skriver at det er så mørkt inne på Haris), den hadde to vinduer med trivelig utsikt i tillegg til den brede balkongdøren, og romslig balkong, og - ikke minst, utsikten!!! ![]() Leiligheten var ren, romslig og sengene var gode/ passet oss godt i alle fall ![]() Vi syntes vi fikk v e l d i g mye for pengene, 350 Euro/mnd ![]() Haris er forlengst booket for November i år og ![]() Jeg vil gjerne ha med familien/barnebarna til Paleochora en gang, d a vil jeg gjerne bo på "Villa Marise", eller et av de andre to hotellene på samme området, pga bassenget. Om vi selv velger et annet hotell enn Haris i Paleochora en gang, velger vi nok "Sandy Beach Hotel", det "fant" jeg i april 2011 ![]() Vi har enda ikke bodd der, men beliggenheten er perfekt synes vi ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack alla för tipsen!
Nu är det bara för oss att bestämma oss ![]() |
![]() |
|
|