![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Tack Deja! Ja från Chora till Katapola kommer inte att bli något problem för mig, det går ju nerför. Och klostret...ja jag går så långt jag klarar och det minsta jag får är ju den fina utsikten iaf!
![]() Nej det kommer inte att bli på samma dag! En annan promenad/vandring som jag vet att jag klarar är från Katapola till Maltezi, den vägen har jag gått tidigare och vet hur den är. Yanna |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har gått otaliga gånger både upp och ner fr Katapola till Chora och förstås tvärtom.Ibland har det varit lätt och lustfyllt,ibland jättejobbigt pga värmen,men för det mesta alldeles underbart!
Den fina vandringen från Xilokeratidei till stränderna ÄLSKAR jag!Det känns lika nytt varje år och vi går förbi "vårt"hus - som är den fina ruinen,som man så gärna skulle vilja kunna köpa och göra till något fantastiskt. Lycka till med din vandring! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Dit gick vi också - med en paus på en taverna halvvägs! Jag tror du klarar det då ![]() Det som kan stressa mig är rädslan för att gå fel, för i så fall kan ju vägen bli mycket längre än man planerat. Men det gick bra för mig och det är så vackert och rofyllt på Amorgos. |
|
|||
|
|||
![]()
Ser verkligen ut som ett lejon..
![]() ![]() |
![]() |
|
|