![]() |
|
|
|||
|
|||
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Instämmer där Tom, Christian är supertrevlig!!..
![]() Hade en hel del mejlkontakt med honom tidigare då det var meningen att jag skulle till Poros och bo på Panorama Apt.. ![]() Han var väldigt serviceminded och svarade på alla mina frågor och mer därtill!!. ![]() Pga det ska jag någongång besöka Poros och bo på Panorama Apt. Sunny ![]() PS.Trevlig resa sen! Senast redigerad av Sunny12 den 2014-04-05 klockan 22:49. |
|
||||
|
||||
![]()
Det blir herlig, Tom
![]() Bortsett ifra at vi hittil ikke har vært på Poros, gjorde vi deres vårferie i omvendt rekkefølge i oktober ![]() Først Nafplio ( 4 netter) derfra til Kardamili (en uke), videre til Gythio( dessverre kun 2 netter), før vi reiste videre til Kissamos/Nea Chora, Paleochora/ KRETA ![]() For noen år siden bodde vi 2 netter på Gorgona/ Les Sirenes, det var påske og trivelige Maria hadde ikke ledig rom mer enn de to nettene.... Det var d a vi "fant STELLA" og siden har vi blitt der ![]() Vi hadde rommet nærmest Taverna'n, dere bor kanskje i den beste(?) delen/ andre enden av bygget? Poros s k a l besøkes, og "ditt" PANORAMA har jeg merket meg ![]() For to år siden valgte jeg Poros til datteren min m/familie, d e likte seg veldig godt. Bodde på Villa Dolphin ![]() Selv må vi vente 4 uker nå før vi skal reise til Kastellorizo, Tilos og Chalki ![]() Kalo Taxidi ![]() |
![]() |
|
|