![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Springer du alltså? Och på kvällen?
(Vill gärna räkna in dem som överlevt att motionera på semestern ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag brukar oxå kuta på kvällen runt 20.00 på stranden ,har en runda på ca 3 km och det räcker för mig gott och väl, eftersom det är sandstrand blir det ju "lite" extra motstånd. Avslutar sen med ett dopp
![]() Camilla |
|
|||
|
|||
![]()
I Grekland har jag inte sprungit, men minns alla motionsrundor på Gran Canaria och i Bulgarien på 80-talet! Då blev man nästan uttittad på mogonen när man sprang! Nu är jag hängiven "spinnare" fast jag tar ledigt på semestern, cyklar och promenerar mycket, men inget organiserat! Men lycka till alla ni som har ork och karaktär att springa även på semestern!
![]() ![]() ![]() Lissi - som kör spinning 2-3 ggr er vecka! |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Fritid, smaka på orden, fri tid.
//PO -ledig |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag brukar kombinera joggning eller en snabb promenad och en simtur pa 20 minuter. Jag ar morgonpigg och tar pa mej joggingskorna vi 6.30 for da ar det en bra temperatur ute att motionera i. Har aven manga ganger traningscyklat tidigt pa morgonen. En runda runt on ar jatteharligt och man far uppleva fargerna nar solen gar upp.
Sova kan man gora mitt pa dagen nar det iallafall ar for varmt for att vara ute. Senast redigerad av Eirini den 2006-02-05 klockan 09:21. Anledning: tillagg |
|
|||
|
|||
![]()
För mig blir det Qi qong på på verandan och sedan en vandringstur i bergen.
Yvonne |
|
||||
|
||||
![]()
Trädgårdsarbete blir det för min del - ogräsrensning och skörd av auberginer, zuccini, tomater m m.
//Zanét ![]() |
![]() |
|
|