![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tråkigt att höra att du fått en stroke,hoppas att er resa blir bra och att ditt tillfrisknande fortsätter bra!!!Men även om du inte behöver hjälpmedel hemmavid så kanske en rullator eller kryckkäpp/käpp vore något att ha just för balansens skull bara som en trygghet för dig men även för din hustru.
Monica ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Beklagar din stroke och beundrar din livskraft att ge dig iväg! Som Monica skriver, så är det ju väldigt naturligt för greker att hjälpa till med vadhelst man behöver, så därvidlag blir det säkert så bra det kan. Önskar dig en vederkvickande vistelse!
|
|
|||
|
|||
![]()
Hej! Har själv knän som snart inte fungerar på grund av artros trots att jag är under 50. Skuttade glatt i Pythagorion i många år, och har nu - med flera resor först med en mamma med lika dåliga knän - insett att med rätt hotell i rätt by och ett visitkort till en taxichaufför kan man ha en perfekt Greklandssemester
![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tråkiga nyheter Ricky. Hoppas att du kommer iväg och att resan blir helande för dig.
Krya på dig! |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas du får en fin resa och att den blir en positiv del i din rehabilitering. Du känner ju till Grekland och de svårigheter som kan finnas att ta sig fram med ett rörelsefunktionshinder.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Även jag vill önska er en fin och välgörande resa och att inga hinder ska stå i vägen för den!
Simetra ![]() |
|
||||
|
||||
![]() ![]() Och ett speciellt tack till Karinafp för jättefina, smarta och superdetaljerde tips ![]() Som bekant förgås inte ont krut så lätt. Hur man än gör så har man röven bak, nä jag tar det som det är med gott mod och gissar att en Greklandsresa är den bästa medicinen. ha det bäst! |
|
|||
|
|||
![]()
Ja hejja dig!! Jag ska åka igen! Men utnyttja taxi om jag känner att jag vill det. Älskar ju Pythagorion
![]() |
![]() |
|
|