Om ni har 4 barn så vill ni säkert bo nära stranden och då är ju AG. Fokas bäst om ni vill ha nära till Chora för kvälls"nöjena"...Längs Ag fokas finns några boenden. Vill ni bo i Chora finns massor! Själv har jag ju bara bott hos Nikoleta Rooms vid mina 10 besök. Hon har en inbyggd gård så där kan ju barnen leka och hon har stora studios i markplan, men det kanske får bli 2 st bredvid varandra. Gå in på tex booking.com och titta på alla boenden så ni har en hum om vad ni vill ha. Sen står ändå alla roomsare i hamnen om de har rum lediga för på booking har de flesta bara ett fåtal rum. Nikoleta har t ex 2 eller 3 av 8 rum på booking. Hon talar flytande svenska . Längs stranden Ag Fokas ligger Korali, Golden beach och Marathia som ex. Även Akrothalassia .Jag vet att Arne och Birgitta bodde på Soulas några nätter inne i Chora och trivdes bra där. Där fanns också en gård. Men som sagt , jag har bara bott hos Nikoleta. På booking .com finns 102 boenden i och runt Tinos Chora, det ena ser mysigare ut än det andra
Lycka till och fråga gärna mer!
Lissi