![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har bott där 2 gånger och trivts väldig bra
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så bra Riitta! Det ser SÅ mysigt ut!
Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Vi har bott många gånger på Kristinas room, varje gång vi varit på Rhodos! Ann-Kristin och sonen Johan servar gästerna helt fantastiskt! Hjälper till vid biljettköp, hyrbil, hämtning och lämning vid flyget och färjorna, tipsar gärna om bra restauranger mm.
Ett fantastiskt ställe, mitt i Rhodos gamla stad! |
|
||||
|
||||
![]()
Vi har bott hos Anki flera gånger, senast för 4 år sedan, jättemysigt att bo där, när man öppnar porten är det lite som att stiga in i paradiset, lugnt, skönt och tyst. Alla rum har stolar och bord utanför sitt. Kan längta dit lite då och då. Ni kommer att trivas!
Hälsningar Pia ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Inte skulle jag vara något bra vittne inte...
![]() Där vill jag garanterat bo och när jag hörde att priset för en vintermånad, långhyra är 350 € så började jag längta. Då får man sköta sig helt själv utan service. Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Sunny |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Jag tror Rhodos är fint på vintern. Visst är det bra att vi är olika ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Här är några bilder därifrån i förra veckan
//maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Takk for fine bilder, maji
![]() Kristina's Rum e r en oase ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Mulig det finnes enda billigere steder å leie om vinteren enn på Kristina's Rum ![]() O m ikke Johan har satt opp prisen siden vi bodde der november 2012, så har han rom fra 250 euro/mnd, og prisen inkluderer både AC og Wifi ![]() Vi leide det beste av studioene, nr 4, d e t betalte vi 350 euro for inkl AC og Wifi, en veldig bra pris! Nå var det en fin november i 2012, vi trengte ikke å varme opp rommet med AC, men det kan være forskjellig fra år til år. På Haris Studios i Paleochora, hvor vi bodde november 2013, betalte vi også 350 euro, men der koster AC ekstra, 5 euro dagen! Siden november var fin da og, kostet det ikke oss noe, vi trengte ikke å bruke AC. Jeg ville heller ikke bo på et f o r lite sted i november/om vinteren! Selv om vi likte oss veldig godt på Rhodos, passet Paleochora oss perfekt, så vi skal bo der igjen i år ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...och jag ska ju vara 3-12 nov på Tinos så jag kan få möjlighet att känna på hur november är i Grekland och hur livat eller lugnt det är på Tinos.
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Tack så jätte mycket för alla svar och alla underbara bilder
![]() Jag hade tänkt åka en budget resa till Rhodos, billigt flyg med Ryan har jag redan bokat och betalat, jag åker ensam men har 7 väninnor som kommer med andra flyg och som ska bo inne i den nya delen av stan på ett spa Hotell...det passade varken mej eller min budget så jag bokade ett Hotell via Booking för bara 1400 kr för 7 nätter i slutet på september, enkelrum med pool, bar mm. Men jag känner att jag inte kommer stå ut att bo mitt inne i stan.....jag vill ha lugn och ro på min semester ![]() Så jag mailade Johan och fick ett pris på 3090 kr för 7 nätter. Jag har inte tackat Ja än för summan blev ju dubbelt så stor som jag tänkt mej ![]() Men nu efter era bilder så inser jag att det nog är värt dom extra pengarna för det verkar som den oas jag söker finns där ![]() ![]() Hoppas bara studion finns kvar ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Verkligen ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Tur vi är olika!!.. ![]() Sunny |
|
|||
|
|||
![]()
Då var det bokat och klart!
Nu har jag 1v på Rhodos med boende i Kristinas Rooms att se fram emot när sommarjobbet är klart i september ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag ska ju i september /okt vara på Kreta 3 veckor. MEN nästa höst måste jag ta en långresa både till Rhodos stad och Tilos i kombination. Då blir det boende på Kristinas, garanterat! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ja, det känns verkligen som jag gjort rätt val av boende
![]() ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat: