![]() |
|
#1
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Jag har aldrig upplevt detta förut och för några år sen hade jag inga problem med TC...Sämre ben eller så har de klämt in fler stolsrader i nya plan? Lissi |
#2
|
||||
|
||||
![]() |
#3
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
#4
|
|||
|
|||
![]()
Då är det bra med Ryan Air för där slipper man detta tjafs!
![]() ![]() Bra flygningar och inget bråk om fälla eller inte. Kanske något för alla som klagar ![]() Lissi |
#5
|
|||
|
|||
![]()
Fattar verkligen inte problemet, jag åker mest lufthansa, austrian osv och på de nya stolarna dem har fälls det så litet så det märks knappt om framförvarande fäller, (för mig Aegean har ungefär samma stolar, ni vet de där ultratunna som har tidningarna bakom bordet (själv tycker jag dom är riktigt bekväma men sambon tycker dem är hårda )) på äldre stolar, som tex senast vi flög ett allmänt dassigt SAS flyg så märktes det mer när framförvarande fällde, men fortfarande inget problem, och jag är både lång och storväxt av mig så jag tycker jag om nån borde få det obekvämt, Tycker att man självklart har rätt att fälla sitt säte, och det utan att be bakomvarande om lov, men är det så att bakomvarande har problem med det så får man ju kanske anpassa sig efter situationen
|
#6
|
|||
|
|||
![]()
Mahava
![]() ![]() Lissi |
#7
|
||||
|
||||
![]()
Vad det gäller Norwegian så spelar det verkligen ingen roll om man fäller eller inte, varken för den som fäller eller för den som sitter bakom....tror inte ens det är 5 cm skillnad!
|
![]() |
|
|