![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ser att min stavning blev som en kråka. Naturligtvis ska det vara bakterien. Som Simetra skriver så så är den farlig att andas in och skulle då spridas vid tappningen.
Eva |
|
||||
|
||||
![]()
Vattnet i tappkranarna sprider inga sjukdomar. Det är konstant omsättning på detta vatten, så det står inte stilla någonstans och samlar bakterier. Det är ju därifrån öns egna invånare hämtar sitt dricksvatten, så om det skulle vara farligt skulle det märkas...
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]()
När jag var på KOS t ex drack jag lokalvattnet. De andra som var med köpte vatten. De blev magsjuka men inte jag - så den gången berodde det nog inte på vattnet
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för svar, jag hävdar att det är ofarligt.. Men mina medresenärer tjafsar forfarande om att det inte är bra... Jag har druckit från tappställen varje år jag varit på Karpathos
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej. Vattnet kommer från en naturlig källa i marken och är därför det bästa vatten man kan dricka! Det är därför grekerna själva gör det...:-)
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
/Sofia |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Karin |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Och hur jag än försöker övertala dom & visa vad ni skrivit så lyssnar dom inte (deras första gång på Karpathos) Sofia |
![]() |
|
|