![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det k a n også være fordi vi selv er blitt mye mer bevisst på h v o r og h v or d a n vi skal spise med årene ![]() I hvertfall er det sikkert at vi bruker å få riktig velsmakende mat ![]() Jeg husker ikke siste måltid med "dårlig" mat ![]() ![]() Siden Mastihari fikk veldig hard kritikk tidligere i tråden, både maten o g stedet, føler jeg for å si at vi spiste virkelig godt, på f l e r e tavernaer der ![]() At man spiser "generelt "dårligere" på "turiststedene" i Kykladene", stemmer absolutt ikke med vår erfaring fra Naoussa nå i juli! Vi spiste kjempegod mat, var 9 pers til lunsj og middag hver dag i en uke ![]() ![]() ![]() S å er det såvidt jeg tør nevne...( som å banne i kjerka h e r i forumet) at det siste stedet vi har besøkt, og vært l i t t misfornøyde med endel av maten var på TILOS ![]() ![]() Vi fikk ikke "dårlig" mat der heller! - men jeg husker ikke sist vi fikk så lite fristende/ "stusselig" Kalamari som vi gjorde, spesielt på NIKOS. - noen tynne lyse gul/gråe ringer, som bar lite preg av å være fritert ( men det var de, såvidt) - resten av det vi spiste hos Nikos var veldig godt ![]() Kanskje Kalamari ikke e r det man skal spise på Tilos, for på ARMENON var den vi fikk heller ikke s å god som vi er vant til å få Kalamari "overalt" ellers. Ellers var alt vi spiste på Armenon veldig godt ![]() - men vi syntes porsjonene var mindre der, og på Nikos, enn de er de fleste steder i øyverdenen ![]() Den beste matopplevelsen på Tilos hadde vi på FAROS, rimelig og veldig god trad gresk mat der ![]() - og på OMONIA ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|