Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Kafé Kalimera

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2014-08-12, 08:17
Malina Malina är inte uppkopplad

Reg.datum: feb 2005
Standard Sv: Tandläkare

På Amorgos! SÅ bra! Då ska jag ta reda på mer - tack!!!
Svara med citat
Gammal 2014-08-13, 15:16
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012

Citat:
Ursprungligen postat av Malina Visa inlägg
På Amorgos! SÅ bra! Då ska jag ta reda på mer - tack!!!
Det ska även finnas en tandläkare i Katapola enligt den informationskartan över Amorgos jag hämtade i en taverna... där alla viktiga telefonnummer finns med som tex till Polis, medicalcenter, apotek samt tandläkare osv.. när den senast var uppdaterad har jag ingen aning om!
Du kan ju fråga hos Titika.. de lär ju veta om det finns någon. annars är det ju inte så långt till Chora förstås!!..

Senast redigerad av Sunny12 den 2014-08-13 klockan 15:26.
Svara med citat
Gammal 2014-09-05, 13:03
Mahava Mahava är inte uppkopplad

Reg.datum: jul 2011

När jag hade tandställning o gick till Karolinska hade jag en Grekisk tandläkare flera gånger (väldigt länge sen) , hon var otroligt duktig och jag blev förvånad att hon "bara" var student, hon var från just tandläkarskolan i Thesaloniki

kanske skulle se nu på resan om det går att få en vanlig undersökning, det var länge sen jag var hos tandläkaren, nån som vet om det går och vad de typ kostar?

Jag har varit hos grekiska läkare två gånger i Grekland o de var oerhört skickliga båda två, apotekarna är smått fantastiska de med när man gått in på apotek med diverse olika besvär, skulle vara intressant o se om tandläkare är lika bra och det är ju inte fel om det är lite billigare än här hemma,

Senast redigerad av Mahava den 2014-09-05 klockan 13:33.
Svara med citat
Gammal 2014-09-05, 13:53
Ylva A Ylva A är inte uppkopplad

Reg.datum: aug 2008

Kommer du till Ierapetra, kan jag rekommendera en toppenkille utbildad i Aten. Jag har besökt honom upprepat och går just nu hos honom på grund av en bit av en tand har lossnat. Komplicerat säger han, så jag ska till honom en gång till. Tandläkarna jobbar ofta ensamma utan hjälp av tandsköterskor och är därför betydligt billigare än hemma, c:a 30 € för en halvtimme.
/ Jannis
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +1. Klockan är nu 06:17.