![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeg vet ikke hva "trasdockeben" er, Janne, men forstår at det er VONDT!
Ønsker deg rask og GOD bedring ![]() - håper dere kommer avgårde til Hellas som planlagt ![]() og ja, vi har reiser igjen, har delt den lange høstferien i to i år ![]() - reiser SNART ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Försök att få en diagnos så behandlingen kan anpassas därefter. Själv gick jag länge med ett inflammerat muskelfäste på höftens utsida antagligen till följd av artos i knäna. Provade alla tänkbara övningar men inget hjälpte tills min doktor satte en cortisonspruta i fästet. Det har nu gått snart tre år och inflammationen har inte kommit tillbaka. Eva
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Stå på Dig Janne....KLART DU SKA KUNNA KOMMA TILL GREKLAND!!! Lissi |
|
|||
|
|||
![]()
Ja Birgitta vi får höras via SMS så kanske vi kan ses en stund på Rhodos när Ni är där
Margaretha |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Janne, du kan lugnt ta din cortisonspruta. Den verkar lokalt så det är inte alls samma sak som en kur cortisontabletter. Fungerade alldeles utmärkt på mitt knä så vänta inte för det enda jag ångrade var att jag inte gjorde det tidigare. Iväg och få din spruta så ses vi kanske på Telendos? ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har heller aldrig förr eller senare fått någon cortison i någon form, men denna enda spruta gjorde underverk! Säger som Agge, vänta inte!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Får se hur jag gör. Om jag inte kommer iväg får jag vara borta extra länge nästa år. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Borta extra länge nästa år kan du ju vara ändå ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men noe "filledokkeben" har jeg ikke hørt om ![]() Vi har vel et annet uttrykk for den diagnosen,... Uansett, jeg håper du har fått en kortisonsprøyte nå! - og snart er h e l t BRA ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Kreta 27 september til 11 oktober
![]() Jeg har til og med fått med mannen min som fikk mersmak etter en uke på Tinos/Santorini i Juni... 10 år tok det å få han dit etter forrige Hellastur på 1 uke Naxos/Santorini... nå tok det bare 3 mnd. til ny tur ![]() Håper det blir bra, driver og pusler det hele sammen ![]() Øsker deg god bedring Janne ! ![]() Senast redigerad av Ia den 2014-09-05 klockan 21:47. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det är inget uttryck jag heller känner igen. Används kanske bara i södra Sverige. Eva
|
![]() |
|
|