![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tissda 16 sept.
Fint att ni redde ut vikken Elias jag menade, och kul om RumsElias har oppet. Ska kika forbi daer vid tillfaelle....och takk for gratineringen, Riitta !! Idag stack jag till en annan tandlaekare, for det halet laengst bak,i overkaeken, kaendes inte sa kul och tyvaerr hade jag fatt en vaeldigt sen tid hos Spanos. Men English Jon rekommenderade sin kille, Andreas Dimitrios Makris, och han plockade in mej efter en halvtimme i vaentrummet, och gick raskt till verket, sa nu sitter jag peau Zephyros, medans dotter Sofia slumrar pa soffan bredvid och skriver,medans bedovningen sakta slaepper och halet aer lagat minsann. Dessutom haver jag en ny tid hos Andreas, sa jag tror jag byter... ![]() Labra brisar,och tempen runt 27-30 som vanligt... Efter tandlageriet gick jag och tjakkade faerg till fem stolar och ett bord i metall, som finns pa Florida Studios, det aer dax att borja smajobba lite....iofs har jag redan bytt pumpen i toalettstolen daer jag bor, men det raeknas nog inte.... Nu vidare till Nenas Taverna for lite lunch, och sen vidare till Zoranas place, daer English Jon alltid sitter och laeser pa eftermiddagarna. Han ska fa en del nya bocker av mej samt tillbaka nagra som jag lanat.... Mikke |
|
|