![]() |
|
|||
|
|||
![]()
sondag/mandag 21-22 sept.
Igar sa malade jag klart stolarna och ett bord....Det var lite marigt med platkanten runt bordet, men den gick att ta bort, och sen haengde jag upp den i torklinorna och malade bade in-och utsida pa en gang...samtidigt som jag vattnade,forstas...Detta tog ju nagra timmar, och jag braende mej litegrann,maerkte jag senare peau kvaellen. Tittade ner pa Pelagos, for det hade kommit flera hollaendska bekanta, och naturligtvis sa fanns dom daer....Det borjar lugna ner sej pa on rent generellt, och det maerks t.ex pa Pelagos pa kvaellen. Eau andra sidan kan servitorerna aegna sej lite mer at varje gaest, och staemningen aer trevligt avspaend. Efter Pelagos sa stack jag till Nenas Tavern en stund, tills Konstantinos Palace disko borjade dunka....Denna ljudnedskraepning har som effekt att inte manga vill sitta hos Nena peau kvaellen,sa hon aer inte glad. Kanske finns det nan decibel-graens som man kan maeta fram, for att fa en foraendring till stand.... Passerade Nenas idag och samtidigt kom Jakobstadsgaenget forbi och kom in. Sen satt det fyra trevliga maennscher fran Norge og spiste,sa det aer kul att folk kikar in peau en bit mat. Nu pa Zephyros,daer fru Maria regerar nu naer Andreas aer i Bulgarien med sonerna. jag ska byta namn pa den lilla roddbaten av trae som ligger pa parkeringen fran Argos till Zephyros....och sa sa den fram och upp lite, sa den syns baettre..... Tack Karin for info om Elias.Ska titta in daer vid tillfaelle. Kul att hora att han hyr ut igen,kanske kan jag hjaelpa honom med lite grejer framledes..... Mikke |
|
|