Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Prev Föregående inlägg   Nästa inlägg Next
Gammal 2014-09-29, 18:14
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Åter till Amorgos hösten 2014

Måndag 29 september

Ännu en blåsig och småkylig morgon att vakna upp till, solen visar sig men värmer inte särskilt mycket!

Idag var ju planen att hyra en bil och dra söder över, MEN dom planerna hoppade jag.. vill ha något mindre vind och skönare värme..eftersom jag även tänkte slänga mig i det STORA blå vid AGIA ANNA då jag ju ändå ska ta den vägen... So tomorrow is the day for it!!.. ..

Nu börjar det bli lite tradigt att traska runt i alla byarna varje dag.. men idag var jag upp till den närmaste byn POTAMOS och strosade planlöst omkring där ett tag.. tog några fina bilder därifrån här kommer de.....

När jag fick syn på denna åsna utan bundna framben, blev jag mycket GLAD....

Dessa tre sötnosarna gjorde mig än mer GLAD..

Dessa trevliga möten uppe i den vackra byn Potamos gjorde min DAG trots blåsväder.

Sen blev det sen lunch på Tavernan ASTERIA den klart bästa i Egiali, där blir man erbjuden att komma med och titta i grytorna samt personalen där är supertrevlig.
Åt världens godaste pasta med championer, lök och en krämig sås..har gått och varit sugen på pasta länge och här serverar de den bästa enligt mig!!!...

NEL LINES kom in i hamn senare i eftermiddag, det var inte många själar som klev av typ 6-7 stycken.

Imorgon ska jag ut på andra äventyr.. är riktigt sugen på att köra bil och njuta av hela Amorgos.

Sunny(direkt från Egiali)..

Senast redigerad av Sunny12 den 2014-09-29 klockan 18:24.
Svara med citat

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 22:54.