![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Tack för tips! ska kolla upp dem mer noga! Alla ser ju fina ut och utsikten är bara såå fiiin.....vill sitta där och bara vara o titta o förundras o vila mina ögon på havet o himlen o båtarna....Jag kan nästan känna känslan redan fast jag aldrig varit där!!
Förresten vad säger ni om Santorini i maj? Visst blir det bra eller är det redan tjockt med turister? Vill helst slippa den värsta trängseln! /Emma |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Berätta gärna vad du bokade, när du har bestämt dig. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Hej
Maj och från mitten av september brukade vara månaderna med mindre turister.....förr... Och det ÄR mindre turism generellt men vi var överhopade med Kineser i Maj och September i år (lite väl mycket faktiskt) så var beredda på att det kommer att bli liknande nästa år för de har redan bokat upp många hotell. Fortfarande kan man vara helt ensam i Pirgos, Emborio och Megalochori i Maj och om ni tycker det blir lite för mycket folk, ta bussen dit! Ingela PS. Villa Ilias är som är nämnd är också bra och ligger i Firostefani. |
|
|||
|
|||
![]()
måste bli i maj å pga. jobb ....hoppas på liten mängd turister! hmm säger jag o kommer på att vi är ju själva turister
![]() ![]() /Emma |
![]() |
|
|