![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Jeg bestilte 2 stk. og har fået besked om, at de er afstendt. Så nu er det bare at vente og glæde sig
![]() Den anden er en födelsedagspresent til min veninde. Hun bliver så overrasket ![]() Tusind tak for hjælpen Pusimal ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Betalt och klart och nu väntar jag också!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Vi ska nästa gång titta på avsnitt 9, är så glad över att jag kom över denna serie.
|
|
|||
|
|||
![]()
Ramses, vad heter Facebook gruppen där du beställde serien?
|
|
||||
|
||||
![]()
Smultron: den heter "Vi som elsker öya", öet är ett norskt ö. Men om du skriver och söker på början så kommer det upp som förslag . Beställningewn fungerade jättebra enkel betalning och paketet kom fyra dagar efteråt, direkt från Aten..!
|
|
|||
|
|||
![]()
Måste man bli medlem i gruppen för att beställa serien där?
|
|
||||
|
||||
![]()
http://www.krasi.red/KONTAKT_OSS/BES...NG_AV_OYA.html testa denna länk.
|
|
||||
|
||||
![]()
I dag kom brevet med DVD'erne
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
...och jag hoppas på i morgon!
![]() Jag är ensam hemma nästa vecka så jag vet vad jag ska göra på kvällarna! Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ja, det er 26 episoder (hver episode varer 1 time)
så dere har virkelig noe å glede dere til ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Citat:
![]() ![]() Simetra ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Men da jeg anbefalte dem på norske Hellasforum i Februar i år, ble det "sagt" at de ikke kunne kjøpes etter 20 febr, det hadde stått på Facebook. Håper det var feil, eller bare et midlertidig stopp i salget! Jeg er ikke på FB og får ikke sjekket. |
|
||||
|
||||
![]()
Jag digitaliserade dem, så jag kan se dem på datorn, plattan eller var jag vill
![]() /Netwolf |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ja, virkelig ![]() Heldigvis så er du ikke for sent ute, gled deg til å se den ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() Citat:
![]() Simetra ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
The Island är fin i sitt långsamma tempo. Jag har sett den och gillade den mycket. Tror dock att situationen för de spetälska var mycket, mycket värre än vad som framgår av filmen. Det var spännande att vara på Spinalonga en dag själv också i höstas.Musiken är vacker och jag har en dubbelCD som jag köpte långt innan filmen. Den spelar jag ofta.
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Det stämmer säkert att både boken och tv-serien är lite romantiserad. Men kanske man klarar av det bättre då.
![]() Fin bok och tv-serie! Vad heter dubbelCD:n Lissi? Kommer ihåg att du har nämnt den nångång tidigare, men minnet sviker.... / Anne ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Anne, CDn heter To Nisi. Den är dramatisk, vacker och all musik känner man ju igen. Inte minst ledmotivet med den vackra sången. Lite kul vad det för mellan infon i hörlurarna på sightseeingturen i buss vi gjorde här i Thessaloniki spelades olika kända grekiska sånger och rätt var det var så kom det vackra ledmotivet också.
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Ok, To Nisi, borde ju inte vara så svårt att komma ihåg i detta fallet, inte ens för mig!
![]() / Anne ![]() |
![]() |
|
|