![]() |
|
|||
|
|||
![]()
I'm on the air... att surfa går alldeles utmärkt... TACK..för det Norwegian...
![]() ![]() Allt gick smidigt som vanligt på Athens flygplats..bara boardingen som gick sakta som om det var 500 sniglar som skulle boarda..pga det så vart vi 20 minuter försenade till start! Fullt i planet.. inte lika glada miner nu som när alla ska ner till Grekland.. the same for me!! Det värsta med att komma hem är alla bestyr med tvätt, packa upp, gå till affären och handla... jag har tomt i både kyl och frys. MEN.. det värsta av ALLT är ändå omställningen, att komma från värmen och de glada och varma grekerna och hem till ett helt annat klimat... Det tar några veckor innan jag landar efter en greklansresa... So bad feelings.. Men så småningom är man inne i ekorrhjulet och snurrar igen... ![]() Greece I Love you forever.... Sunny(direct from Norwegians airplane).. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag bor i Göteborg/Partille och har ärvt grön-vita gener som jag är lycklig över.
Som du förstår är jag väldigt sportintresserad. // KR |
|
|||
|
|||
![]()
Åh, my home town..Götet är fint.. speciellt på sommaren!..
![]() Skulle gärna flytta ner igen! Väntar bara på rätt tillfälle.... |
|
||||
|
||||
![]()
Tack snälla Sunny för alla rapporter. Ser fram emot din nästa resa lika mycket som du.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Fy...sjutton hörde just att det bara är 4 gr i Stockholm.. brrrr... det var 22 i Aten i morse!
Sunny(snart landning i kalla Sverige) |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Instämmer i hyllningskören, Sunny, tusen tack för all underhållning, det har verkligen varit trevlig läsning. Du skriver så levande och det är lätt att känna hur skönt du har det och att du njuter varje minut.
Ha nu en fin vinter hemma i Sverige! |
|
|||
|
|||
![]()
Jag har också varit med på hela din resa även denna gång! Intressant att se att du tar in fler öar än Amorgos bland favoriterna. Tillfälligheter gör att vi hamnar på olika platser i Grekland, men gemensamt för oss är att vi älskar att vistas där. På Naxos har jag varit 1978, men aldrig besökt Amorgos!
Tack för dina rapporter! / Jannis |
|
|||
|
|||
![]()
Arlanda 18.15
Happy landing kl.17.00..resan gick lätt och snabbt, hade ett trevligt äldre grekiskt par i sätet bredvid mig.. så det kändes som jag hade Grekland med mig hem till Arlanda.. ![]() Marianne och Jannis det glädjer mig att även ni gillat mina rapporter som jag själv inte upplever som särskilt speciella!.. Sunny(direkt från Arlanda airport).. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Även jag tackar för att ha fått följa med på din resa!
![]() Det som är speciellt med dina rapporter är att de är så levande, det känns verkligen som att man är med dig där du går på nåt sätt. Sen tror jag att alla fina bilder som du lägger ut direkt i tråden gör det extra levande också. Dagens höjdpunkt har varit att gå in på Kalimera och läsa om din dag, nästan som när man som barn såg fram emot att öppna dagens lucka i julkalendern. ![]() Jag ser fram mot din nästa resa! Maria |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() Sunny(direkt från flygbussen mot Västerås) |
|
||||
|
||||
![]()
Varmt tack för dina öberättelser! Glädjer mig speciellt åt Naxos som är min favoritö sen många år tillbaka! Ser fram emot din nästa resa!
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Till sist vill jag bara dela med mig av ett par härliga flygbilder under flighten hem till Arlanda från Aten... på den första bilden syns bergen i Grekland... Säkert en vy som många känner igen...
![]() Sunny, som älskar att flyga.. ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag instämmer i hyllningskören, det är jättetrevligt att läsa dina rapporter från härliga Grekland! Tack för det! Det blir som en minisemester för en själv faktiskt, jag känner dofterna och smakerna, ser alla platser framför mig, känner solen värma och hur det doftar av timjan och saltvatten. Ser fram mot din nästa resa.
Anne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
I helgen börjar det ![]() Pela ( väldigt sportintresserad ) |
|
||||
|
||||
![]()
Tack för att jag fått ta del av din resa, du har så härligt positiv inställning men ger ändå äkta skildringar när inte allt blir precis som det var tänkt - härligt med ofiltrerat återberättande !
|
|
||||
|
||||
![]()
Kan bara hålla med alla: Tack för trevlig resa! Det känns nästan som man var med!
![]() ![]() Katitzi ![]() |
![]() |
|
|