![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Vi har rest i olika stora grupper till olika typer av öar genom åren. Hittills har alla varit välkomnande. Om det nånsin skulle kännas som att vi inte var välkomna till en ö (av grekerna, inte av andra turister), så skulle vi aldrig åka tillbaka dit. Tack och lov har det aldrig hänt! Ofta får vi tvärtom höra av de bofasta att de är så glada att vi är där, och att de önskade att det fanns fler barn på öarna! Så svaret till dig Våga är helt enkelt nej. Vi har aldrig funderat på hur många vi får vara i en grupp när vi åker på semester.
Bea |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
Vänliga hälsningar Våga |
|
||||
|
||||
![]()
LOL 555
![]() Förklarar ju varför det var fullt av Ume-bor när man anlände till Iraklia i somras... |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Jag tror en stor skara människor som kommer till en ö, oavsett storlek, uppskattas enormt av de greker som har tavernor och pensionat!
![]() Grekerna själv gillar ju stora sällskap och något bullrigare, mer högljutt och GLATT än stora grekiska sällskap på tavernor och caféer får man väl leta efter ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Jag hade ett stort bullrigt grekiskt sällskap som grannar några dagar på Folegandros sist jag var där. De sprang över med mat och dryck till mig titt som tätt för de insåg nog att de dominerade hela innergården. Det slutade med att jag också spelade tavli och drack ouzo halva natten. Eva
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat: