![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
hej sunny kan jag få adressen till Panorama som du skrivit om det verkar bra,ev i början på maj är jag nog där...Jan
|
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Här har du info om hotellet.... http://poros.biz/contact.asp Obs! Går även att boka på booking.com. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
Hej ! Boka direkt med Christian , det blir billigare ! / Tom som är på plats om 3 v ! |
|
|||
|
|||
![]()
Nu har jag velat färdigt..
![]() MEN vill verkligen till POROS så jag åker dit i höst och kombinerar med Nafplion eller Aten, det känns bättre! (nu kan jag ju en del om Poros, så jag behöver inte fråga så mycket till nästa resa).. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Du kommer inte att bli besviken två förtjusande öar men Serifos blev nog favvoön inte minst boendet med utsikt över havet och den vackra choran
som lyste likt en slalombacke upp mot toppen.Efter årets resor ska vi tillbaks till Serifos och Folegandros som har seglat upp som några i topp 5 ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Du får svårt att bestämma Dig med så många fina öar.....Ta du S-öarna först....
![]() Så kan Du ta K-öar ett annat år...Khitnos och Kea.... Själv är jag glad att i år bara åka tillbaks till gamla favoriter.....där kan vi bara "vara" . Känner mig slut efter tre veckors virusinfektion..inte över än men bättre Så NU Sunny, finns bara en tanke i mitt huvud, att komma till Tinos 8 april, utan strejker eller sjukdom ![]() Lissi |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ska försöka hålla mig till S-öarna denna resa... ![]() Bra du är på bättringsvägen.. sen får vi hålla tummarna på att vi slipper strejker odyl... ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ligger oxå hemma med brakförkylning.Har före det varit sjukskriven för upprepade svimningar legat inne på hjärtavd ett par dagar för vidare utredning får ibland alldelens för låg puls men måste bli kry för får inte missa sommarens
Grekäventyr ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat: