![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Nu såg jag den också. Grät ifrån första stund, till den sista... Så fint det finns så snälla omtänksamma människor! Hoppas så flera skulle få uppleva en liknande resa! Jag har tagit med mamma på flera resor, och det är inte så lätt alltså. Och att du Janne tog med din mamma till Naxos, med färgor och allt! Fantastiskt!
|
|
||||
|
||||
![]()
Underbara bilder Janne, Tack för att du delade med dig av dem.
Och filmen var så fin. Det var som om de gamla blev 20 år yngre då de kom till Grekland, och de trötta ögonen och kropparna började LEVA! Skildringarna av de små ögonblicken var också underbara; mannen och kvinnan i solstolarna som hade köpt små presenter till varandra som ett ungt nyförälskat par, hemfärden på båten i kvällssolen och männen som försökte kommunicera med de grekiska männen på keféet. En helt underbar film och en stor eloge till Takis som lät sin dröm bli verklighet, hans kärlek till de gamla gick inte att ta miste på. Ni som inte sett den, se den! http://www.svtplay.se/video/2759771/...esan-avsnitt-1 |
|
||||
|
||||
![]()
Vilka fantastiskt underbara bilder, Janne!
Nu ska vi snart se filmen också (repris klockan 16.25). Birgitta. |
|
|||
|
|||
![]()
Fint med din Mamma Janne - har läst om det förut,men tål ett återseende.Då förstår ni hur underbart det var att se min Pappa i Libyska havet!
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag förstår exakt vad du menar. Och den där inre känslan av lycka när man ser andra lyckliga är obetalbar!
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja!
|
|
|||
|
|||
![]()
Har precis sett den på Svt Play. Fantastiskt alldeles fantastiskt. Tänk om fler äldre kunde få uppleva detta.Så fina de var i sina solhattar, solbrillor och shorts. Och så mycket livslust!
Jag ska ha detta i åtanke med min lilla mams när den dagen är kommen att hon ev. blir beroende av andras hjälp för sitt välmående. |
|
|||
|
|||
![]()
Underbara foton Janne.
|
![]() |
|
|