![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Ha en trevlig resa! Ser som vanligt fram emot att få läsa om dina strapatser i Grekland. Jag hoppas att du åker en sväng till Serifos också, båda dom öarna har jag i topp på nästa ö-lista efter årets resa till Naxos och Amorgos
![]() Maria |
|
|||
|
|||
![]()
Du kommer få det toppen. Sifnos är en extremt fin ö. Blir kul att följa dig här.
|
|
|||
|
|||
![]()
Åh, så härligt det låter! Jag är lite nyfiken på Sifnos o ser fram emot dina rapporter.
Önskar dig en härlig resa!! |
|
||||
|
||||
![]()
Jag önskar Dig en härlig resa!
Jag är också nyfiken på Dina upplevelser och ser verkligen fram emot Dina rapporter. Pireus, har jag bara upplevt lite av. Jag ser fram emot Din beskrivning av denna plats. Jag har många erfarenheter av Sifnos och varje gång jag är där, ger den ön mig nya upplevelser. ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en härlig semester och hoppas du kommer att trivas lika bra som jag gör på Sifnos
![]() //maji ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det bra nu
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha en underbar resa
![]() ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tänk att tiden gått så fort Sunny! Härligt att återigen få följa Dina vandringar ! Jag hoppas att Du får en fin start i Pireus !! Kalo taxidi!
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Förstår att du har längtat. Trevlig resa!
Deia ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt! Det där att upptäcka nya platser man inte vet alltför mycket om ger en extra krydda till resan. Ser fram emot dina äventyr och önskar dig en "Bon Voyage"!
Simetra ![]() Senast redigerad av simetra den 2015-05-02 klockan 08:52. |
|
||||
|
||||
![]()
Hoppas du får en skön semester! Trevlig resa!
![]() Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Härligt att du är på väg igen! Hoppas du får en jättefin resa, här väntas det ivrigt på rapporter!
![]() ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig resa, Sunny! Det ska bli kul att höra om rapporterna från Sifnos. Hoppas du har plats i kappsäcken för all fin keramik.
![]() Nu har du säkert reselektyr med dig, men har du inte läst denna kan jag verkligen rekommendera den. "Vild" av Cheryl Strayed. En episk story om en kvinna som vandrar Pacific Crest Trail, längs den amerikanska västkusten. DEn passar nog dig som handen i handsken. ![]() /Netwolf |
|
|||
|
|||
![]()
TACK.. för ALLA trevliga och GLADA hälsningar.. vilket härligt gäng ni är på Kalimera!!..
![]() Roligt att Sifnos intresserar och att ni vill höra mer sen på plats! Nu är jag på väg till Arlanda, är väl där om sisådär 1,5 timme.. har gått om tid sen.. flyget mot. Aten lyfter 15.55..gillar att vara ute i god tid!. ![]() Nu börjar det stora äventyret!.. ![]() Netwolf, tack för boktips.. låter intressant!.. ![]() Sunny, som återkommer inom kort!.. ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() ![]() ![]() - og god lunsj på Rakadiko når du kommer til Pireus ![]() Vi spiste der både på ut- og hjemreisen nå i aprilferien vår ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Ja, Rakadiko ser jag framemot att besöka imorgon!.. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Så härligt att du är på väg till Grekland igen, jag ser så framemot att åter få följa med på en av dina resor!!!
Nu kommer man att full av förväntan kika in på Kalimera på kvällarna! Ha nu en riktig härlig resa ![]() Ylva |
|
||||
|
||||
![]()
De ska bli jättekul att läsa om din resa, och jag är sååå nyfiken på vad du tycker om mitt älskade Sifnos.
Trevlig resa Sunny! ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Sunny, som har passerat den tråkiga säkerhetskontrollen. |
|
||||
|
||||
![]()
Tråkig säkerhetskontroll eller inte... Du är i alla fall PÅ VÄG!!!
![]() ![]() ![]() Mvh zakka |
![]() |
|
|