![]() |
|
|
||||
|
||||
![]()
Lissi! Idag var det 20 grader i vattnet.
Masse! Nästa gång ska paddan med. Janne! Om bokningarna vet jag inget. Omonia öppnade redan den 27 april. Är bönhörd! ![]() ![]() Vågar inte skriva mer ... har redan skrivit om texten tre gånger. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Idag då jag handlade hos Marina, fick jag tillsammans med kvittot uppmaningen att i morgon gå på fotbollsmatch. " Alla måste komma! Vinner Tiloslaget bli det grillfest på torget med öl och vin fortsätter hon. "Ni kan åka med mig, jag har en minibuss ...
Så i morgon (sista kvällen på Tilos) hoppas jag att fotbollslaget klivit upp en division. Då kan jag lova att det blir ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Jag håller tummarna fastän jag aldrig ens har varit på Tilos.
![]() ![]() Tack för dina trevliga rapporter! / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Mycket förståndigt! Mobiltelefoner ska man ringa med o messa med, inget annat.
Citat:
![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
T.o.m jag, som vanligtvis tycker det är roligare att titta på målarfärg som torkar än på fotboll (såvida inte Sverige spelar VM förstås) ska hålla tummarna trots att jag aldrig varit på Tilos. |
|
||||
|
||||
![]()
Då blir jag ganska så avundsjuk, och ännu mer nu när Armenon öppnat. Får du tillfälle får du gärna hälsa från oss.
Jag håller också tummarna för att det går bra i matchen! ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Tilos vann med 3-2.
![]() Så i kväll blir det grillfest och dans på torget. ![]() Senast redigerad av sjöborren den 2015-05-07 klockan 14:19. |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Ha en riktigt härlig avslutningskväll! Var ligger fotbollsplanen? Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Härligt !
![]() ![]() Fotbollsplanen, Masse, ligger nedanför Megalo Chorio! På vägen mot Ag. Andonis. Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Bravo Tilos!
![]() Det blir säkert en superfest! ![]() / Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Det måste ha varit en upplevelse. Vad är Champions League mot en fotbollsmatch på Tilos. ![]() Vilken bra avslutning på resan, först vinst och sedan fest. Kan inte bli bättre. |
|
|||
|
|||
![]()
Vi såg ju Greklands första match i fotbollsVM på plats i Livadia förra året...det gick ju inte så bra, men vilken stämning, inte minst innan matchen på torget i Livadia. Det kan ju ändå inte varit något jämfört med idag!
![]() ![]() ![]() Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Janne! De blev glada på Omonia och undrade när du skulle komma.
Det blev fest på torget till 03.00 med mat, musik, dans och fyrverkerier. Men eftersom vi skulle med Diagoras som skulle gå 06.00 vandrade vi hemåt kring midnatt. Klockan 07.00 anlände hon ... Nu två dagar på Rhodos. Om någon undrar över vädret, så är det ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Välkommen hem, och tack för att du rapporterade. ![]() |
![]() |
|
|