|  | 
|  | 
| 

| |||
| 
 | |||
|  Sv: Fröer beställda 

Jag cyklade en lang tur idag efter kusten till Kavouri i harligt solsken och frisk vind. Ute vid Kavouri var det sa vackert! Havet var sa dar klart turkosfargat och i pinjelunden dar jag satt och vilade mej var det fullt med var-blommor. De dar riktigt vintersportiga spelade racket i bara badklader och alla jolleseglare och surfare hade bra vind i seglen! Det ar verkligen var har i Grekland och mandel-trad och mimosa blommar for fullt. Halsningar fran Aten! Senast redigerad av Eirini den 2006-02-26 klockan 19:24. Anledning: tillagg | 
| 

| ||||
| 
 | ||||
|  Sv: Fröer beställda Citat: 
  Sambon är där nere nu och i torsdags när han körde från Aten upp mot Salonikihållet var det +19C till skillnad från -2-5C som vi har här i mellersta Skåne   Du cyklar alltså? Tycker inte att det är så ofta som man ser cyklister där nere vilket ju är synd. Hörde förra sommaren att man anser att cyklar är till för barn och inte till vuxna individer och det är en tråkig inställning med tanke på att cykeln trots allt ger motion och rörelse. Personerna som berättade detta bor inte i någon av storstäderna, kan tänka mig att inställningen är annorlunda där än i en del byar. //Zanét   | 
|  | 
| 
 |  |