Kalimera Grekland

Gå tillbaka   Kalimera Grekland > Semestra i Grekland > Hälsningar > Hälsningar direkt från Grekland

Svara

Ämnesverktyg Visningsalternativ
Gammal 2015-05-13, 14:02
Sunny12 Sunny12 är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran.

Reg.datum: jul 2012
Standard Sv: Pireus - Sifnos

Sifnos är verkligen en vandrares paradis.. ..tycker att jag redan gjort många men det finns hur många kvar som helst.. TUR jag ska vara här länge!

De som inte vandrat på Sifnos har missat mycket.. för det är då man verkligen lär känna ön.

Idag har jag strosat i byarna och vet nu hur jag ska ta mig till Ag.Sostis.. bara gå genom alla byar och sen kommer man direkt ut på leden,hade det inte blåst så mkt så hade jag nog gått dit idag.

När åker du Ink.. till Amorgos?
Kan säga att jag längtar dit också, men det får nog bli i september.. Amorgos är ändå my number one..

Senast redigerad av Sunny12 den 2015-05-13 klockan 14:13.
Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 09:24
Thira Thira är inte uppkopplad
Avslutat medlemskap på egen begäran

Reg.datum: feb 2013

Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12 Visa inlägg
Sifnos är verkligen en vandrares paradis.. ..tycker att jag redan gjort många men det finns hur många kvar som helst.. TUR jag ska vara här länge!

De som inte vandrat på Sifnos har missat mycket.. för det är då man verkligen lär känna ön.
Precis, jag inser det nu. Jag som inte vandrade mycket där, knappt något alls. Hm...
Men inte desto mindre bör det tilläggas att jag tycker det är en otroligt vacker och mysig ö.
Svara med citat
Gammal 2015-05-14, 10:25
Kalimeras avatar
Kalimera Kalimera är inte uppkopplad
Admin

Reg.datum: nov 2004

Citat:
Ursprungligen postat av Sunny12 Visa inlägg
Håller med dig om att det är en fantastisk ö att vandra på. Ser fram emot bilder från Agios Sostis.
Svara med citat
Svara

Regler för att posta
Du får inte posta nya ämnen
Du får inte posta svar
Du får inte posta bifogade filer
Du får inte redigera dina inlägg

BB-kod är
Smilies är
[IMG]-kod är
HTML-kod är av

Alla tider är GMT +2. Klockan är nu 12:19.