![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ha en underbar resa till Peloponessos och hoppas du får en underbar tid där, trots all oro som är i landet just nu.
Roligt att höra mer när du är på plats, skulle själv vilja göra just en sådan resa som du gör nu! . ![]() Hur länge blir du där ? |
|
|||
|
|||
![]()
Tre veckor ganska precis.
|
|
|||
|
|||
![]()
Så härligt..
![]() |
|
|||
|
|||
![]() ![]() Tack Sunny. Ja det ska bli både väldigt spännande och så klart, underbart. |
|
||||
|
||||
![]()
Heja Thira, du kommer säkert före O Κύριος Grexit om han ens kommer.
Har också Peloponessos "kvar" att upptäcka av Grekland. Många möten blir det när man reser på egen hand. Spännande! Ha det helt enkelt θαυμάσιa - underbart, och hoppas få läsa något av dig på plats via Kalimera? Καλό Ταξίδι - trevlig resa /Getpinglan |
|
||||
|
||||
![]()
Jeg ønsker deg tre opplevelsesrike, og veldig fine, uker på vakre Peloponnese,
Thira ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Njut, koppla av och må så bra du orkar med!
|
|
|||
|
|||
![]()
Ha en härlig resa! Ktel har jag själv rest till Peloponnesos massor med gånger, då jag bodde i Akrata, Achaia.
Hoppas allt går bra! Både för dig och för landet! ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Tack för alla välgångsönskningar på min resa.
Hoppas ni får det kanon hä hemma också. ![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det underbart!
![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Ha det nu så bra Thira
![]() (Vågar man hoppas på lite lugn o ro i kris-tråden ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Tack för välgångsönskning. Ha det bra du med. |
|
||||
|
||||
![]()
Ha en go resa Thira! Ser fram emot dina direktrapporter.
Jag har under de senaste dagarna funderat alltmer över om det inte är ovanligt tyst i forumet, bortsett från allt som vi dividerat om angående krisen. Nog måste det väl vara en hel drös Kalimerafolk som är på plats nere i Grekland? Visst brukar det väl vara lite mera direktrapporter? Är vi så tagna av krisen att det inte finns ork att skriva om annat? Nåväl, stort tack från mig till er som skriver och berättar om både hur ni själva har det och om hur grekerna har det! Masse |
|
|||
|
|||
![]()
Ha det jättebra på Peloponnesos, ser fram emot rapporter.
Carina |
|
||||
|
||||
![]()
Trevlig roadtripp på Peleponessos!
Katitzi ![]() |
|
||||
|
||||