![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Äntligen är också jag snart i Grekland
![]() Några timmar i Piraeus. Njuta lite grann av att vara tillbaka. Sen tar vi SeaJet eller Blue star till Naxos. Inte bestämt oss ännu. På Naxos väntar 7 nätter på Agios Prokopios hotel. Skall bli så underbart att få bo så nära stranden, 30c väder, sol, grekisk mat mm. Min pojkväns 45-åriga födelsedag skall firas. Det blir ett program han kommer att älska, tror jag ![]() Efter Naxos blir det 5 nätter i Naoussa, på Kallisti. Det tror jag blir fantastiskt! Blev så förtjust i Naossa när jag var där för 7 år sen, eller vad det nu var. Spännande ![]() Sen blir det Maria-firing på Hydra. En sån vacker och mysig ö det är! Bara varit där på dagsutflykter tidigare, så spännande att se hur det blir över en långweekend. Därefter blir det mitt älskade Aten i en härlig vecka ![]() ![]() Det hela avslutas efter 3 veckor med 2 nätters lyx på King George hotell ![]() Tack för alla tips här och nu äntligen har jag också semester och äntligen skall jag vara, länge, i Grekland igjen ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter underbart! Trevlig resa! Och ha en riktigt skön semester i grekiska ö-världen.
![]() |
|
|||
|
|||
![]()
Det låter som en underbar resa!!!! Ha det så bra det bara går!
Lissi |
|
||||
|
||||
![]()
Oj vilken resa! Den går inte av för hackor!!!!
Ha en jättetrevlig tur! Masse |
|
||||
|
||||
![]()
Det verkar bli en underbar resa! Jag önskar att du berättar lite mer om den senare.
Ha det så gott och en fantastisk resa! /Lena |
|
|||
|
|||
![]()
Tack snälla för trevliga hälsningar!
Skönt med semester och garanterat soligt och varmt ![]() Självklart skall jag berätta hur vi hade det. Kanske tom slänga in en hälsning ifrån Grekland ![]() Min pojkvän fotograferar mycket, så kanske jag tom kan skicka in ett resebrev ![]() ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Låter verkligen som en härlig resa. Ha det riktigt skönt!
/ Anne ![]() |
|
||||
|
||||
![]()
Vilken underbar resa ni har framför er.
![]() Trevlig tur! ![]() |
![]() |
|
|