![]() |
|
|
|||
|
|||
![]()
Ja oj då:-) eftersom jag bara kan gå på sidan i trappor, alltså sidledes, är det än lurig trappa. Det hänger helt på hur lågt räcket man håller sig i sitter. Vill gärna göra ett försök - utan att stå på huvudet! Ner är mycket värre än upp
![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Petra er et trivelig og godt valg synes jeg ![]() Og, det stemmer, han ble skadet , det var lang + ringfingeren. Det går bra ![]() - det var venstre hånd, den fungerer, selv om fingrene ikke kan rettes helt ut lenger. |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
|
|
||||
|
||||
![]()
Jag har generell artos med stadium 3 i höger knä och 2 i vänster (vid röntgen för fem år sedan) känner mig inte sämre idag än då. Tummarna har slutat värka och knastret i käkarna hör jag inte längre. Kör vattenträning 2-3 pass i veckan och rörlighetsträning hemma varje dag. Se till att få ett bra rörlighetsträningsprogram det är jätteviktigt. Spinning kan bli för repetitivt så det får du se upp lite med. Eva
|
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Nå håper jeg du får riktig godt utbytte av trening/behandling av knærne dine ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() Har tänkt mycket på Arnes hand, men efter rånet var ni överrösta med vänners hälsningar här, så jag ville inte tjata eller störa. Stort tack och en kram till dig för din omtanke - och om du tror Petra blir bra är jag mindre orolig ![]() Hälsa Arne |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() - og du med din omfattende skade i tommelen (det var et glasskår bak spisen som forårsaket det vel?) vet bedre enn noen hvilken e n o r m mengde trening som skal til ![]() Som du, gjorde Arne og sin trening m a n g e ggr hver time på dagen i uker som ble til måneder, og fortsatt holder han på , som vedlikehold, hver dag, men l a n g t i fra hver time nå ![]() - og jeg er sikker på at du får en veldig f i n ferie i Petra ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat:
![]() ![]() Hoppas vi någon dag hamnar på samma ö samtidigt. Då ska jag bjuda på något riktigt, riktigt gott! (Som i min värld är fisk ![]() ![]() |
|
||||
|
||||
![]() Citat:
![]() Citat:
![]() Kanskje vi treffes på ei øy en gang, det hadde vært trivelig det ![]() |
|
|||
|
|||
![]() Citat: